תכנית מיזוג אוויר

לפני שניגשים לבחירת מערכת מיזוג אוויר חשוב שלא לפספס את השלב הראשון והחשוב ביותר – ביצוע תכנית מיזוג אוויר מותאמת אישית לבית או לעסק שלכם. תכנון מיזוג אוויר מוקדם של איש מקצוע מנוסה יענה על שאלות כמו: איזה סוג מיזוג מתאים לכם, האם צריך מזגנים בכל חדר או מערכת מיזוג מרכזית, האם יש צורך בוויסות טמפרטורה בכל חדר ועוד. דבר נוסף וחשוב מאוד הוא איך ניתן בעתיד לחסוך בצריכת החשמל. עומדים בפני רכישת מזגן? איציק נוריאל יבצע עבורכם תכנית מקצועית ומסודרת על מנת שתוכלו ליהנות מהמזגן שלכם בצורה הכי מירבית שיש.

מדוע חשוב לבצע תכנית מיזוג אוויר?

רבים המקרים בהם אנשים יעדיפו לפתור את עניין המיזוג ברכישת מזגן לכל חדר או חלל במבנה, ובכך בעצם "יחסכו" את הצורך בהתייעצות עם איש מקצוע, אך אין ספק שלאורך זמן זוהי תברר כהוצאה כספית גבוהה במיוחד שתתבטא בתקלות חוזרות ונישנות ובצריכת חשמל גבוהה. לכן כדאי ורצוי להשקיע בשלב ההתחלתי בתכנון מקדים שיותאם לצרכים שלכם. לאחר ביצוע שלב התכנון חשוב שתעשה בקרת מבנה נכונה, במערכת מיזוג קיימות מערכות אלקטרו מכניות, חשמל, מים, גז ומערכת המיזוג עצמה. מערכות אלה ממוחשבות ודורשות פיקוח מלא של איש מקצוע, לכן במידה ומתקינים מערכת בקרת מבנה בין אם מדובר בבניין גדול או במבנה תעשייתי קטן יש להכין אפיון מקדים של המערכת על מנת להתאים אותה בצורה המרבית לצרכי הבניין. השירותים בתחום זה יכללו:

  • כתיבת תיאור פעולת המערכת.
  • כתיבת סכמת P&ID.
  • כתיבת סכמת בקרים.
  • כתיבת רשימת O/I.
  • כתיבת מפרט טכני.
  • כתב כמויות.

מערכות מיזוג אוויר לבית ולעסק

מעבר להכנת תכנית מיזוג אוויר, חשוב לפנות ליועצי מיזוג אוויר מומחים, שבעל המקצוע ידאג לביצוע בדיקה ומתן אישורים של מערכת המיזוג שלכם בהתאם לדרישות הראשויות כמו כחבוי אש ומשרד הבריאות, כמו גם התאמת מערכת אוורור ופינוי עשן על פי התקנים המקובלים בארץ. החל מייעוץ, דרך הכנת תוכניות ביצוע ועד לפיקוח על אופן התקנה של המערכות השונות – איציק נוריאל מציע ללקוחותיו שירות מהיר, אמין ומקצועי שיצור את מערכת המיזוג המושלמת בשבילכם.

כיצד תוכלו לבחור את המוצר המתאים לכם ביותר?

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר