תכנון מיזוג אוויר תעשייתי

ברור לכל שמיזוג אוויר בכל מבנה שהוא הוא תנאי הכרחי על מנת לקיים איזשהי פעילות בו. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר בתחום תכנון מיזוג אוויר תעשייתי. תפקיד מערכות האוורור הינו מהותי וחשוב כשמדובר בעבודה במפעל, בית חרושת או חלל גדול במיוחד. כשמערכות אלה מותקנות באופן נכון ומקצועי כל עובד שנוכח במפעל יכול להיות בטוח שהוא נושם אוויר נקי ונטול עשן, חומרים רעילים וכ'. התקנת מערכות אלה היא אינה המלצה או העדפה של בעל המקום אלא חובתו לדאוג להתקנה שעומדת בחוקים ותקנים על מנת שהמפעל יהיה בטוח לנמצאים בו. אם אתם מחפשים איש מקצוע מנוסה להתקנה מסוג זה, כדאי שתפנו אל איציק נוריאל – מהנדס מערכות מיזוג אוויר שיעניק לכם שירות מא' ועד ת': ייעוץ וליווי, תכנון נכון ופיקוח עליון בשטח.

תכנון מיזוג אוויר תעשייתי – איך להשיג את התוצאה הטובה ביותר?

תחום המיזוג והאוורור מתחדש ומתפתח כל הזמן – עם השנים המערכות משתכללות, התקנות והחוקים מתעדכנים והופכים למחמירים יותר. על כן לפני שניגשים לפרוייקט מיזוג כלשהו יש להקפיד על בחירת אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע רב בענף זה שידעו בראש ובראשונה מהן המטרות שעליהן צריכות לענות מערכות מיזוג אוויר תעשייתי:

  • טיהור האוויר בהתאם לתקן איכות הסביבה.
  • נידוף ושאיבת אוויר מזוהם כתוצאה מפליטת רעלים וחומרים כימיים שונים.
  • שימוש במסננים אלקטרוסטטיים לנטרול הגזים והעשן.

שירות ומקצועיות מעל לציפיות

חשוב לדעת, אם אתם עומדים בפני הקמת פרוייקט תעשייתי, שיפוץ מפעל או הקמת עסק חדש – מיזוג הוא אחד הדברים הקריטיים שיש לדאוג לו כבר בשלב הראשון. לכן האופציה הטובה ביותר תהייה לבחור איש מקצוע עם רזומה עשיר בתחום. תכנון מיזוג אוויר תעשייתי הוא אחד מהשירותים הניתנים על ידי איציק נוריאל מזה שנים רבות. במה זה מתבטא? החל מרגע הפנייה אתם כבר תדעו שאתם בידיים טובות. השירות, הליווי והפיקוח נעשה גם תוך כדי ההתקנה בשטח כך שתוכלו להיות רגועים שהכל מתבצע לפי התכנון. כאן לכל שאלה בשבילכם – איציק נוריאל תכנון וייעוץ בע"מ.

מערך מיזוג אוויר

תכנון מערכות מיזוג אוויר תעשייתי

אם אתם עומדים בפני פתיחת עסק חדש, שיפוץ מפעל או מבנה גדול, כדאי שתדעו שנושא מיזוג האוויר במתחם הינו אחד מהפרוייקטים החשובים, אם לא הכי חשוב שיש לדאוג לו כבר בתחילת התהליך. כצעד ראשון יש לבחור איש מקצוע מנוסה עם ותק עשיר בתחום תכנון מערכות מיזוג אוויר תעשייתי. מכיוון שלא מדובר כאן במיזוג ביתי, יש להבין כבר מההתחלה שהצרכים שונים ובהתאם לכך לפעול בשטח. איציק נוריאל הוא מהנדס מערכות מיזוג אוויר מהמובילים בתחום מזה שנים רבות. פנו אליו לקבלת ייעוץ מקצועי שיכולול את כל הפרמטרים הנדרשים להשגת תוצאה מירבית ומשביעת רצון.

תכנון מערכות מיזוג אוויר תעשייתי – מה חשוב לבדוק טרם ההתקנה?

כמו שכבר צויין, לפרוייקט בסדר גודל כזה יש להגיע מוכנים. זה אומר שאין מקום לקיצורי דרך. מיזוג אוויר תעשייתי שיתוכנן נכון, יותקן ביסודיות ובכך ימנע בעיות ותקלות בהמשך. אילו פעולות חובה לבצע ומה יש לבדוק?

  • בדיקה מוקדמת בשטח – מה הייעוד של המקום, ומכך מהם הצרכים שלו? האם הוא מוכן להתקנה של מיזוג אוויר תעשייתי או שמא יש לבצע עבודות הכנה לפני התחלת התהליך?
  • מדידת השטח – חשוב למדוד את השטח על מנת להבין מהו הגודל של המקום שמיועד להיות ממוזג ובהתאם לכך לגשת לתכנון.
  • התאמת טמפרטורות לצרכי המקום – האם יש חללים במקום הדורשים טמפרטורות ספציפיות? אם כן, למידה מוקדמת של המקום תביא בהכרח לתכנון יעיל ומוצלח.
  • התאמת לחות לצרכי המקום – במידה ונירש לשמור על לחות מבוקרת בחלל מסוים, תכנון נכון יוביל לתוצאות הנדרשות.

ייעוץ, בקרה בשטח ושירות ללא פשרות

בטח כבר הבנתם שללא הגעה של איש מקצוע לשטח לפני ביצוע העבודות במקום אי אפשר להתחיל את תהליך ההתקנה. תכנון מערכות מיזוג אוויר הוא לא עניין של מה בכך. לא תרצו להגיע למצב בו שילמתם ממיטב כספיכם ולקבל בטווח הרחוק או הקרוב מערכות בעייתיות ולא מתפקדות. לכן אין להקל ראש בבחירת איש מקצוע מנוסה שמתמחה בענף. איציק נוריאל הוא מהנדס מערכות מיזוג אוויר המחזיק בנסיון עשיר וידע במקצוע ולכן הוא האדם שתרצו להתקשר איתו בכל הנוגע למיזוג אוויר בכלל ומיזוג אוויר תעשייתי בפרט.

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר