שחרור עשן פיר מעלית

בבניינים רבי קומות, מסלול המילוט לרוב יהיה דרך חדר המדרגות ולכך ישנן הנחיות בנוגע לשחרור העשן על מנת להבטיח מילוט נטול סכנה. יחד עם זאת, שחרור עשן פיר מעלית הינו הכרחי בבניינים רבים בעיקר בבנייני משרדים. התקנה המנחה הינה שימוש במעלית אחת במקרה חירום לצורך פינוי נפגעים. שחרור העשן בפיר המעלית מונע מצב בו המעלית הופכת להיות מלכודת עשן שעלולה לגרום נזק בלתי הפיך. איציק נוריאל – מהנדס מערכות מיזוג אוויר ואוורור כאן בשבילכם לכל שאלה בתחום, עם ניסיון וידע רב שנים תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

חשיבות שחרור עשן פיר מעלית במבנה

חשוב שכולנו נהיה מודעים לסכנות שיכולות לקרות בכל רגע נתון, כי רק כך נדאג למגן את עצמנו ואת הסובבים אותנו במקרה של דליקה שהתפרצה מכל סיבה שהיא. מטרתה של מערכת שחרור עשן המותקנת בפיר המעלית היא ליצור פינוי מבוקר של העשן הסמיך והמזיק ולהזרים אוויר צח לחלל הקטן, זאת על מנת להבטיח שכוחות ההצלה יוכלו לבצע את מלאכתם ביעילות מבלי לגרום סיכון לעצמם או לנפגעי השריפה מלכתחילה. לכל מבנה ישנם מאפיינים ייחודיים, גודל, מעבר בין חללים, כמות מעליות, מבנה חדר המדרגות ועוד. על מנת להבטיח התאמה מיטבית של מערכות שחרור העשן בעת שריפה וציוד כיבוי אש בכלל יש להיעזר באנשי מקצוע מנוסים שיודעים ליצור את מערכת הפתרונות הטובה והמתאימה ביותר למבנה.

כשמדובר בבטיחות – אין פשרות!

במקרה חירום מעליות עלולות להפוך ברגע לאזור מסכן חיים מספר אחת, לכן חשוב שנדאג להתמגן כראוי ולהיות מוכנים לכל אירוע אפשרי. מחובתו של כל קבלן/בעל בניין לדאוג לקיומו של שחרור עשן פיר מעלית על מנת לשמור על חיי אדם במצב שבו פורצת שריפה בבניין. איציק נוריאל וצוות עובדיו אמונים בין היתר גם על תחום שחרור ופינוי עשן ולהם ידע רחב בכל הקשור לתכנון מערכות פינוי עשן וכן על פיקוח על תהליכי ההתקנה והעבודה. פעילותו של איציק הינה מול המגזר העסקי והמגזר הפרטי גם יחד. כאן או כאן תהיו בטוחים שתקבלו שירות מקצועי ואחראי.

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר