שחרור עשן חדר מדרגות

כולנו רוצים להיות בטוחים שהמבנה בו אנו מעבירים את רוב שעות היום שלנו יהיה בטוח לשהייה. בין אם מדובר בבניין מגורים או בניין משרדים, מקרה שריפה עלול להפוך את המבנה למלכודת מוות. איך נמנע מזה? שחרור עשן חדר מדרגות הוא הדרך היעילה והבטוחה להפחית את הסיכוי להיפגע משאיפת עשן. כיום קבלני הבניין מחויבים להתקין פתח שחרור עשן על פי תקנות כיבוי אש, אך בבניינים ישנים זה לא תמיד קיים, לכן חשוב לבדוק זאת על מנת להבטיח את היותנו מוגנים במבנה. פנו אל איציק נוריאל – מהנדס מערכות מיזוג אוויר, הוא וצוותו יתנו לכל מענה מקצועי לכל שאלה שתרצו לדעת בתחום זה.

שחרור עשן חדר מדרגות – חובה בכל מבנה

במקרה של שריפה, העשן מטבעו יעלה מעלה, הסכנות המיידיות שעלולות לגרום לנזק בלתי הפיך הן סמיכות העשן שחוסם את שדה הראיה ובכך מקשה על התמצאות בשטח בזמן לחץ וכמובן שאיפתו שעלולה לגרום לחנק ואף למוות. פתחי המילוט בדרך כלל יוגדרו בחדרי המדרגות ושם תותקן המערכת לשחרור עשן שתאפשר מילוט בטוח מהמבנה הבוער. קיימים אמצעים שונים לשחרור עשן:

  • שחרור עשן טבעי באמצעות חלונות גג/ רפפות/פתחים.
  • חלונות עשן אוטומטיים.
  • מפוחים לשחרור עשן.

רשות כיבוי אש דורשת, כי מהנדס יבצע בדיקת תקינות של מערכת שחרור עשן אחת לשנה, בהתאם לדרישות התקן הישראלי ת"י 1001.

מגיע לכם ליהנות מראש שקט

מערכת פינוי עשן הינה מרכיב חיוני ממערך ההתמודדות של כבאי האש מול האש ולכן נדרש להתקין בכל מבנה בו ישנה מערכת כזו פנל שליטה בכניסה למבנה, זאת בכדי שכבאי האש יוכלו לשלוט באופן פינוי העשן בצורה נכונה ובכך לשמור על חיי אדם! כדי לדעת בוודאות שאתם שוהים במבנה בטוח ועומד בתקן, עליכם לבדוק האם שחרור עשן חדר מדרגות קיים בבניין שלכם. ברור לכל שהדבר הראשון העומד לנגד עינינו הוא הבטיחות והידיעה שאנו נמצאים בסביבה מוגנת מפני סכנה. איציק נוריאל וצוותו המקצועי ידעו לבדוק ולבצע את הנדרש על מנת שאתם תוכלו ליהנות מראש שקט וללא דאגות.

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר