מערכת מיזוג אוויר בממ"ד

מבנים בישראל הם כאלה אשר שונים מכל יתר המבנים שקיימים בכל יתר העולם רק בשל העובדה כי ישראל ממגנת את עצמה היטב לקראת שעה של מלחמה, והבנייה הנוכחית היא כזו אשר מכילה בכל מבנה גם אזור בטיחות שבו יכולים להסתתר ישראלים ולשהות במרחב שנחשב למרחב מוגן. מבחינת דירות פרטיות ובנייני מגורים, המרחב המוגן הוא כזה אשר נמצא כבר כלול בכל דירה ודירה כשאר בכל דירה יש ממ"ד שאליו כולם נסים בשעה שבה יש אזעקה אמיתית או תרגיל. מכיוון שכל דירה מודרנית היא כזו שבה יש גם מזגן, זה חשוב מאוד להבין כיצד יש להתקין מערכת מיזוג אוויר באופן פרטני עבור הממ"ד. למענה מקצועי בתחום זה יש לפנות אל איציק נוריאל תכנון וייעוץ מיזוג אוויר ואוורור.

התקנה של מזגן מרכזי

חלק לא קטן של בעלי הדירות הוא כזה אשר מעדיף בצורה מאוד בולטת לבצע התקנה של מזגנים בכל אחד מן החדרים, בעוד חלק אחר סבור כי התקנה של מזגן מיני מרכזי תביא אל הרמה הכי גבוהה של נוחיות בשימוש במזגן במזג אוויר קר או שרבי. בהתקנה של מזגן מיני מרכזי חייבים כי השרוול של המיזוג יגיע עד לפתחו של החדר, וכן שיהיה מעבר דרך חור מסודר ששם מתקינים את פתח האוורור שממנו יוצא האוויר החם או הקר לפי ההפעלה של המזגן הנבחרת. יועץ מיזוג מקצועי ידע לתכנן את ההתקנה בצורה הכי חכמה, כשאר חייבים לזכור שלא לפגום בממ"ד עצמו ורק לספק את התנועה של האוויר לשם עם ההנמכה שלרוב דרכה עובר האוויר בצורה נסתרת ויפה.

התקנה של מזגן לממ"ד

ברגע בו מחליטים שלא להתקין מזגן מיני מרכזי מכל סיבה, ומעדיפים לבצע התקנה של מזגן עבור כל חדר וחדר, כאן כבר חייבים להבין היטב בהתקנה שהיא הכי אידיאלית לא רק מבחינת נקודה של חשמל, אלא נקודה שמן העבר השני תשיג את ההתקנה הכי בטוחה והכי יפה.

לכן, זה מאוד חשוב לבצע את החירור של הקיר עם מקדח שנועד לקיר בטון מזויין, ולוודא טרם לפעולה הזו כי בטוחים לגבי האזור שבו הכי נכון לבצע את ההתקנה. נכון להיום ישנם התקנים מיוחדים עבור התקנה של מזגן עילי אשר מאושרים מבחינה תקינה שלהם בחדר ממ"ד, ואשר אותם ניתן להתקין עוד בשלב של הטפסנות של החדר על ידי הקבלן.

רק מהנדס מזגנים מקצועי יודע את כל האפשרויות שקיימות נכון להיום, ולפי אלה הוא מתווה את התכנון הכי מומלץ מבחינתו כדי לשלב מיזוג אוויר בחדר של הממ"ד מבלי לפגוע במראה האסתטי ומבלי לפגוע ביעילות של הפעלת מזגן בחדר הזה.

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר