ייעוץ ותכנון מיזוג

מערכות מיזוג אוויר יכולות להיות כאלה אשר נראות פשוטות על פניו עבור הצרכן הביתי, אבל ככל שמדובר בצרכן העסקי, כמו מסעדות ומפעלים, היצירה של מערכת מיזוג עבור אלה היא תהליך אשר חייב להיות מקצועי על מנת שהוא יהיה מתאים. זו הסיבה אשר בגינה פונים אל יועצי מיזוג אוויר ולא פונים של מוכר בחנות, עם התקנה של מערכת שיכולה להיות מורכבת בצורה שונה ולסייע בצורה שונה במיזוג החלל והאוורור שלו. כאשר פונים אל יועץ, מה בדיוק כולל השירות שלו? הנה הפרטים המלאים שיסייעו להבין את גודל התפקיד החשוב הזה בארץ שבה כל חלל הוא ממוזג נכון להיום. כדי לקבל מענה מקצועי בתחום מיזוג האוויר, צרו קשר עם איציק נוריאל תכנון וייעוץ מיזוג אוויר ואוורור.

מה כולל תהליך הייעוץ?

יעוץ הוא הרבה יותר מאשר בחירה של מערכת מיזוג ללקוח. זהו תהליך אשר כולל כמה שלבים, בעיקר עבור לקוח שלו יש חלל גדול שהופך את ההתאמה וההתקנה למשהו מורכב שמחייב הקפדה מקצועית יתרה.

מידע של יועץ מוסמך

האדם אשר מולו משוחחים בנוגע לצורך הזה להתקין מערכות מיזוג הוא לא מוכר בחנות של מזגנים, הוא יועץ מיזוג אוויר שסיים לימודי מהנדס מערכות מיזוג אוויר, ולו יש את הבקיאות אשר לא נובעת מהלמידה של התחום הזה עם הזמן, אלא מידע מקצועי אשר נרכש במוסד לימודים ובתומו יש גם את הדיפלומה שמאשרת את היכולת להעניק שירות בתחום הזה.

יעוץ ותכנון החלל בהתאמה פרטנית

אחרי שיוצרים קשר עם יועץ מיזוג אוויר, הוא למעשה מגיע אל המקום ושם הוא בוחן את התוכניות של הבנייה או נכנס אל המקום עצמו אם הוא כבר מקום מוכן/בשלבי בנייה. התכנון של מערכות מיזוג האוויר נעשה לפי בחינה של סוג העסק, גודל החלל ושאר פרמטרים שיכולים לסייע לבצע את ההתאמה הכי הולמת אל כל הנתונים.

ליווי במהלך ההתקנה

אחרי שהיועץ גיבש את תוכנית הפעולה לגבי מערכת מיזוג האוויר על כל המפרט שלה בכל החלל הנתון, עוברים אל השלב של ההתקנה במקום עצמו. במקרים רבים הוא ילווה את התהליך של הרכבת מערכת המיזוג וזאת על מנת לוודא כי היא מתבצעת בצורה תקינה ופועלת באופן הרצוי לאחר שהיא חוברה כהלכה.

טיפול לאחר התקנה

אחרי שההתקנה של מערכת המיזוג אוויר כבר קיימת והאנשים אשר נמצאים באותו חלל נהנים ממיזוג אוויר תקין, יש יועצי מיזוג אוויר שיכולים גם לספק אישורים מסוימים מבחינת תקינה, ואחרים אשר מגיעים על מנת לטפל בבעיות אם הן מתעוררות על מנת לראות מה מקור הבעיה.

אוורור נכון של מבנה

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר