מערכת מיזוג VRF

מערכות מיזוג אוויר הן תחום מאוד נרחב. זה הרבה יותר מאשר מזגן עילי או מזגן מיני מרכזי. מדובר במערכות שלמות של מיזוג אשר פועלות בסוגים שונים של טכנולוגיות, ואשר איתן כל סוג של חלל מקבל את הדרך הכי יעילה עבור יצירה של חלל ממוזג כהלכה. זה חשוב עבור חללים שבהם הטמפרטורה חייבת להיות מאוד מסוימת, וזה חשוב עבור מפעלים שבהם לצד מיזוג האוויר ישנה גם פעולה של אוורור עבור כל העשן שמצטבר שם.

מערכות מיזוג הן תחום מורכב, שעבורו צריכים להיות בקיאים במבנים ובדרך להתקין עבורם את המערכת הנכונה בצורה הנכונה, ורק אז יכולים לקבל את מלוא האפקטיביות של מיזוג ולהרגיש כי הפעולה שנעשתה הייתה יעילה בסופו של דבר. אחת מן המערכות היותר מתקדמות היום היא מערכת מיזוג VRF, וככל הנראה היא כזו אשר תמשיך להיות הכי בולטת עד אשר הטכנולוגיה תתקדם ו/או תתחלף. זקוקים לייעוץ ולליווי מקצועי בכל הנוגע אל מערכות מיזוג אוויר? פנו אל איציק נוריאל תכנון וייעוץ מיזוג אוויר ואוורור.

מה זה מערכת מיזוג VRF?

מדובר באחת מן המערכות של המיזוג היותר מתקדמות נכון להיום אשר מאפשרות בקרה הרבה יותר חכמה על המיזוג לצד האפשרות של שליטה על המאיידים השונים אשר קיימים באותה מערכת מיזוג. דבר זה אומר כי הבעלים של אותה מערכת מיזוג יכולים לשלוט באופן גמור על התפעול שלה ובכך להשיג את הדרך הכי טובה לתפקוד חסכוני שגורם לירידה משמעותית של ההוצאות הכספיות וחיסכון מתקדם של אנרגיה. המערכות הללו בולטות נכון להיום יותר בשימושן עבור חללים גדולים יותר, אבל לא ירחק היום בו הן יעברו לשימוש של כלל הציבור אשר ישמח לבצע חיסכון כספי בהוצאה שהיא מאוד משמעותית וגדולה בחודשים מסוימים של השנה.

מי מייעץ לגבי המערכת הנכונה

הרוב המכריע של האנשים לא ממש מבינים במונחים השונים של תחום מיזוג האוויר, וכך גם לא ביכולת של מערכת חדשנית לחסוך עבורם אנרגיה וכסף רב. הדבר נובע מן העובדה המאוד טבעית כי אנשים מחפשים אחר מערכות מיזוג אוויר שעולות כמה שפחות כסף, בעוד אלה עם החידושים הטכנולוגיים הכי בולטים עדיין לא משווקים בצורה בולטת ונרחבת לכלל הקהל.

לכן, אם רוצים לדת בדיוק רב איזו מערכת מיזוג אוויר הכי מפותחת נכון להיום, ולקבל את ההצעה הכי משתלמת ולא רק זו שנחשבת להכי זולה, זה עדיף לפנות אל יועצים שנמצאים כבר שנים רבות בתחום מיזוג האוויר והם מעודכנים בכל החידושים האחרונים ואלה שבכלל רלבנטיים לחלל המדובר.

מערכת VRF

אם אתם עומדים בפני רכישת מזגן כדאי שתדעו שזו תחום נרחב ומורכב מאוד. בחירת מערכת המיזוג והתקנתה מהווה החלטה קריטית שיש לבצע בכובד ראש ומול האנשים הנכונים והמוסמכים לכך. מערכת מיזוג VRF הינה אחת מהמערכות שתרצו להכיר טרם רכישת מזגן מהסיבה הפשוטה שזוהי אחת מהמערכות המתקדמות ביותר וחסכוניות הצריכת אנרגיה היום וכנראה לעוד הרבה זמן. כדי לדעת יותר מידע על הטכנולוגיה הזו בפרט ועל מערכות מיזוג אוויר בכלל, כדאי שתפנו אל איציק נוריאל על מנת לקבל ייעוץ וליווי מקצועי המתבסס על שנים של נסיון בתחום מיזוג האוויר.

נעים להכיר – מערכת מיזוג VRF

אם נצטרך להגדיר במילה אחת את הציפייה שלנו ממערכת מיזוג אוויר ביתית היא ללא ספק תהיה – "פונקציונאליות". מערכת מיזוג VFR היא ללא ספק המענה לכך, היא בעצם מאפשרת ויסות ובקרה של הטמפרטורה בחללים שונים במבנה לצד שליטה על המאיידים השונים אשר קיימים באותה מערכת מיזוג. כך שניתן לשלוט באופן אופטימאלי על פעולת המיזוג בבית ובסופו של דבר ליהנות מאקלים נעים ומותאם אישית בכל אחד מהחדרים. נתייחס גם לעניין הכספי והלא פחות חשוב שיש למערכת זו להציע. נהוג לחשוב כי החיסכון הכלכלי מתחיל מחיפוש אחר המזגן שיהיה במחיר הנוח ביותר וזה אכן מה שרוב האנשים עושים לפני שניגשים לרכוש מזגן. אך לעיתים כדאי להשקיע במערכת מתקדמת מסוג VRF מהסיבה הפשוטה שהיא תחזיר את ההשקעה עליה תוך זמן קצר בעצם היותה חסכונית באנרגיה. השליטה בטמפרטורות מאפשרת חיסכון כלכלי שמתבטא בירידה משמעותית בהוצאות הכספיות הידועות כגבוהות במיוחד כשמדובר במיזוג אוויר בחודשים מסויימים בשנה.

חשיבות ייעוץ והכוונה לפני רכישת מזגן VRF 

צפוי ולגיטימי שרוב האנשים העומדים בפני רכישת מזגן חדש יגיעו לכך ללא ידע במונחים השונים של תחום מיזוג האוויר ובמיוחד כשמדובר בהתקנה של מערכת מיזוג VRF. לא משנה באיזה מבנה מדובר, חשוב להתאים את המזגן לצרכים של המקום ולהתייחס לפרמטרים שונים שדורשים בהכרח הבנה נרחבת בנושא. פנו אל איציק נוריאל, מומחה בענף המיזוג ותקבלו ייעוץ מקצועי ושירות מעולה מרגע הפנייה ועד לסיום התהליך.

מערכות VRF מתקדמות

אין ספק שמזגן הינו אחד מהמוצרים הכי נצרכים בשוק בקרב האוכלוסייה ובצדק. מערכות מיזוג הינן נחשבות לחיוניות בכל מבנה על מנת שזה יוכל לקיים בתוכו פעילות כלשהי. בין אן מדובר בדירה ובין אם מדובר במבנה גדול מערכות VRF מתקדמות יכולות להיות פתרון מיזוג אולטימטיבי שמשפר בצורה משמעותית את אורח החיים ע"י אקלים נוח ונעים בכל אחד מהחללים במבנה. ישנן הרבה שאלות ואינפורמציה חשובה שצריך לדעת טרם רכישת מערכות אלה, על כן מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה בתחום. פנו אל איציק נוריאל לקבלת ייעוץ ראשוני ומותאם אישית לצרכים שלכם.

מערכות VRF מתקדמות – מה זה בעצם?

בעבר מה שרצינו ממזגן זה שנוכל להפעיל אותו למצב חום וקור בלבד ללא היכולת לווסת את הטמפרטורה בחללים שונים במבנה. לאט לאט עלתה הבנה שאפשר וצריך גם אחרת, למשל חלל שמיועד אך ורק למוצרי מחשוב יהיה חייב בהכרח להיות קריר יותר משאר החדרים במבנה כדי לשמור על פעילותם התקינה של המחשבים. מערכות VRF נועדו לתת מענה לצרכים מסוג זה גם בחללים ביתיים בהם כל אחד מעדיף את הטמפרטורה שנעימה לו. עיקרון הפעולה של מערכת מסוג זה הוא נפח זרימה משתנה של האוויר (נפח קירור משתנה = Variant Refrigerant Flow). צורת הפעולה היא כך שדרישת העבודה מהמאיידים משתנה, מה שמביא לשינוי בתדרי המנוע וזו בתורה משנה את פעולת המדחס. ע"י התקנה של יחידות איוד בכל חדר ניתן לשמור על טמפרטורה יציבה בכל אחד מחדרי הבית כאשר כולן מחוברות ליחידת עיבוי אחת. זהו ללא ספק פתרון חדשני ויעיל בתחום מיזוג האוויר.

למי פונים לפני ביצוע התקנת VRF?

אם כבר החלטתם שפתרון מערכות VRF מתקדמות הוא יעיל והכרחי עבורכם כדאי שתעשו זאת נכון וחכם. כצעד ראשון חשוב לפנות לגורם מקצועי מהימן, עם הצלחות קודמות בהתקנות מסוג זה. לא תרצו לשלם את מיטב כספיכם ובסוף להיתקל בבעיות שלא נצפו מראש. איציק נוריאל הוא ללא ספק איש מקצוע מנוסה בתחום מיזוג VRF. מרגע הייעוץ ועד רגע ההתקנה (ולאחריה כמובן) תדעו שפניתם לאדם הנכון.

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר