בניית מיזוג אוויר

בניית מיזוג אוויר על- ידי מהנדס

בניית מיזוג אוויר הוא אחד התפקידים המרתקים ביותר בתחום מיזוג האוויר ומערכות קירור – תפקיד המהנדס. מהנדס מיזוג אוויר הוא מי שאחראי על התכנון של מערכות מיזוג האוויר בבתים, במבנים ציבוריים גדולים וקטנים ובכל מקום אחר בו יש דרישה לתכנון מערכת פונקציונלית.

המהנדס הוא מי שאחראי בסופו של דבר שמתקיני המזגנים ידעו מה הם צריכים לעשות בכל פרויקט של התקנת מערכת מיזוג אוויר ושהלקוחות יהיו מרוצים ויזכו למערכת מתפקדת ויעילה.

שלבי העבודה של המהנדס

תהליך העבודה של מהנדס מיזוג אוויר מתחיל בבדיקת המקום שבו צריכה להיות מותקנת המערכת. הוא בודק איפה צריך להתקין מיזוג אוויר, כיצד יעברו הצינורות של המיזוג ואיפה ישבו כל סוגי המזגנים או המסננים שיחדירו את האוויר אל החלל.

הוא בונה תכנית מדויקת שדורשת ידע הנדסי ועובד לצד החשמלאים והמתקינים כדי ליצור תכנית ברורה וטובה ככל האפשר. לאחר מכן הוא מפקח על תהליך ההתקנה של מערכת מיזוג האוויר במקום ומוודא שהיא פועלת כמו שצריך.

כיצד לומדים?

דרישות התפקיד כוללות בין היתר תואר בהנדסת מיזוג אוויר וקירור. את התואר הזה אפשר ללמוד בבתי ספר להנדסאים ובאוניברסיטאות בכל רחבי הארץ. הלימודים מתמשכים כשלוש שנים וכוללים קורסים כלליים בהנדסה ותכנון לצד לימודי חשמל ואלקטרוניקה, מתמטיקה, פיזיקה ונושאים נוספים. בסוף הלימודים הוא מקבל תעודה מקצועית של מהנדס מיזוג אוויר. לאחר סיום הלימודים משתלב מהנדס מיזוג אוויר בחברות מיזוג אוויר וקירור וצובר ניסיון ככל האפשר.

למהנדס או יועץ מיזוג אוויר תפקיד מרכזי בתהליך של תכנון והתקנה של מערכות מיזוג אוויר – לכן חשוב לבחור בקפידה את המהנדס שיבצע עבורכם את העבודה.

לתיאום פגישת ייעוץ והתרשמות:

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר